فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

 آيا مي دانيد استفاده از شير پاك كن یکی از گام های اساسی برای پاک سازی پوست صورت است؟

بسياري از مردم بر اين باورند كه استفاده از شير پاك كن تنها منحصر به پاك كردن آرايش خانم ها مي باشد در حالي كه شير پاك كن يك پاك كننده’ ايده آل براي پوست همه’ افراد مي باشدوهيچ گونه محدوديت جنسي يا سني ندارد
مزيت شير پاك كن بر صابون اين است كه اسيديته(PH)شيرپاك كن متناسب با اسيديته’ پوست ميباشد وتركيبات موجود در آن به گونه اي است كه به چربي هاي لايه’ شاخي آسيب نميرساند.اما استفاده’ مكرر از صابون به عنوان پاك كننده’ صورت سبب خشكي پوست و در نتيجه بارزتر شدن چين و چروك هاي صورت ميگردد.
استفاده از شير پاك كن دست کم دو مرتبه در روز توصيه ميشود.البته بنا بر موقعيت شغلي و محيطي فرد ممكن است تعداد دفعات استفاده در روز بيشتر شود.
مثلا فردي كه در يك محيط آلوده در مركز شهر تهران شاغل است نسبت به يك خانم خانه دار كه در يك شهرستان كوچك با آب و هواي پاك زندگي ميكند نياز بيشتري به استفاده از شير پاك كن دارد.
براي استفاده از شير پاك كن بهتر است آن را با انگشت روي صورت ماليده و با حركات دوراني انگشت روي صورت ماساژ دهيد سپس با آب آبكشي نماييد.
توجه : هرگز نبايد شير پاك كن روي صورت بماند بلكه حتما بايد با آب و يا تونيك مكمل (یا تونر) شسته شود.
یادآوری: در انتخاب نوع شير پاك كن دقت كافي بفرماييدچون بايد متناسب با نوع پوست شما(چرب،خشك يامختلط) باشد.
البته به خاطر داشته باشیم اوریفلیم برای تمیز کردن پوست صورت ، محلول های شستشو  با توجه به پوست هر فردی در نظر گرفته است که با استفاده از آنها نیز می توان آلودگی های صورت را از بین برد
[ 26 / 10 / 1390برچسب:شیر پاک کن,شستشوی صورت,پوست خشک,چرب, مختلط و ,,,, ] [ ] [ یـــاس ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب