فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
زیـــبایی و سـلامت

زیـــبایی و سـلامت
زیـــبایی و سلامت، حق ماست... آن را از خود دریغ نسازیـــــم... 
نويسنده
لینک دوستان

    انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد، باعث کوچک‌شدن دایره وسیع انواع آرایش‌ها می‌شود و چهره شما خاص، زیبا و بی‌نظیر جلوه می‌کند.
     افرادی که رنگ چشمان‌شان قهوه‌ای است(رنگ غالب چشم ایرانی‌ها همین رنگ است)انتخاب سایه و رنگ پایه برای چهره‌شان، چندان سخت نیست؛ فقط کافی است مطلب زیر را بخوانید تا در جریان این امر قرار بگیرید.
    برای سایه چشم باید رنگی را انتخاب کنید که زیبایی چشم شما به تمامی جلوه‌گر شود؛ رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، صورتی، آبی و طلایی و انواع کمرنگ و پر‌رنگ همه اینها از جمله رنگ‌هایی هستند که با قهوه‌ای چشمان‌تان تقابل ایجاد می‌کنند. ته‌رنگ سرد باعث ایجاد کنتراست با گرمی ته‌ رنگ چشم‌ها می‌شود و درخشش آنها را دو‌ چندان می‌کند .


نایت اسکین  


ادامه مطلب

 

      ایرانیان، نخستین ملتی بودند که روز مادر را به وجود آوردند. این روز در فرهنگ ایران باستان روز جشن اسفندگان، همزمان با پنجم اسفندماه بود که روز زن و زمین و گرامی داشت مادر بود. در برخی کشورها از جمله انگلستان، دومین  یک شنبه ماه می هر سال روز مادر نام می‌گیرد. البته این موضوع، در کشورهای گوناگون، تفاوت دارد و روزهای یا ماه های آن متغیر است...

جالب این جاست که؛

    تقدیر از مادر، بهانه و روز خاص نمی خواهد، هر روز، روز اوست و شاید یادش هر لحظه در یاد فرزندان!

    اما اختصاص یک روز از سال به مادران که تقریباً در تقویم هر ملت و قومی یافت می شود تنها بهانه ایست برای تکرار و نشان دادن عشق های کوچکمان به قلب های بزرگ....

 اتفاقاً امسال این روز، تقریباً با تولد حضرت زهرا(س) و روز زن در ایران، برابر است.

نایت اسکین

 با این روش آرایش، گونه های تان را برجسته تر کنید

در آرایش صورت،  زیبایی گونه ها نقش مهمی دارد. استفاده از سرخاب یا رژگونه، به صورت جلوه خاصی می دهد و حالتی، همراه با سلامتی و نشاط در چهره شما ایجاد می کند.

   چه صورت های استخوانی و لاغر و چه صورت های گرد و تختی که برجستگی گونه ندارند و صاف و یکدست هستند، این روش می تواند در نشان دادن گونه ای زیبا به آنها کمک کند به این ترتیب که:
  پس از زدن کرم هایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودر های مورد مصرفتان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژگونه نزدیک به هم استفاده کرده ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام داده، سپس از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده کرده این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه تا روی گونه ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.
  با این روش شما با یک آرایش ساده برای خودتان گونه ساخته اید و اگر هنگام انجام این کارکمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحت تر خواهد بود چرا که محل دقیق گونه بر روی چهره ی شما مشخص خواهد شد و این منطقه بر روی صورت همان جایی ست که باید از رژگونه ی پر رنگتر استفاده شود.

 رژ گونه

   قابل توجه تمامی ایرانیان و ایران دوستان گرامی :

دوستان  بر روی لینک زیر کلیک کنید و به جزیره ابوموسی رای بدهید .
 جهت شرکت در نظر سنجی بر روی لینک زیر کلیک کنید سپس وارد سایت می شوید بعدش بر روی کلمه fa در بالای قسمت رأی گیری، کلیک کنید تا جمله، فارسی شود.
 بعدش قسمتی که نوشته (قسمتی از خاک ایران بوده و همیشه خواهد بود! ) پایینش رو سبزه کلیک کنید بعد طرفی که نوشته (متعلق به امارات است و باید بازگردانده شود ! ) رو قرمزه کلیک کنید .
 
http://www.abumusa.net
 این خبرو سریعا به دوستانتون هم برسونید !!!
Abu Musa Island - Iran vs. UAE
www. abumusa.net
Abu Musa Island dispute between Iran and UAE - What do you think? Vote for your idea !

  با بهترین و بدترین پوست های صورت در هالیوود آشنا شوید 

با بهترین و بدترین پوست های صورت در هالیوود آشنا شوید

مطلب زیر را بخوانید تا به زیــبایی پوست بعضی ستاره ها پی ببرید هم چنین راهکارهایی که برای داشتن پوست بهتر به شما پیشنهاد شده را به کار بگیرید....
نایت اسکین
 

ادامه مطلب

 يادي از شهيـد گنابادي نژاد

  امروز سالروز شهادت خلبان محمد کاظم گنابادي نژاد است که سال ۱۳۷۴ در يک ماموريت بر فراز خليج فارس دچار حادثه و به مقام شهادت نايل مي شود.
خوب است از زبان همسر شهید جملاتی را بیاوریم : «انگيزه محمد کاظم از پيوستن به نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي هنگامي به اوج رسيد که فيلم مستندي را از دوران دفاع مقدس تماشا کرد اين فيلم مربوط به اوضاع شهر دزفول پس از جنگ بود که استمداد مردم را براي ياري رساندن به تصوير کشيده بود، اين فيلم تاثير زيادي بر روحيه او گذاشت و احساس کرد با پوشيدن لباس نظامي شايد بتواند به خاک و ميهنش خدمت بيشتري داشته باشد. از اين رو پس از اخذ ديپلم و قبولي در آزمون سال ۱۳۶۳ براي گذراندن دوره خلباني به تهران و سپس به اصفهان رفت و با موفقيت به استخدام نيروي هوايي درآمد .
او پس از تاهل در سال ۱۳۶۸ در پايگاه نيروي هوايي بندر عباس مشغول خدمت شد که طي آن سال ها تمام تلاشش را براي خدمتي صادقانه و اعتلاي نام ايران اسلامي به کار بست تا اين که ارديبهشت ۷۴ زمان عروجش فرا رسيد. محمد کاظم در انجام يک مأموریت به همراه شهيد خسرو عبدالکريمي دچار حادثه مي شود و اين گونه خليج نيلگون هميشه فارس جايي مي شود براي پرواز هميشگي او! »

پیکر اين شهيد پس از تشييع و طواف در حرم مطهر رضوي در گلزار شهداي سبزوار به خاک سپرده شد...

روحـش شاد و یادش گرامی

نایت اسکین

 

روشن است مصـرف مواد غـذایـی سـالم در سلامت جسمی هر فرد تاثیر به سزایی دارد، اگر چه بعضی از غذاها بر سلامت مو تأثیر به سزایی دارد از جمـله غذاهای حاویپروتئین زیاد، کربوهیدرات و چربی کم می باشد.
یکی از 
رژیـم هـای غذایی مهم برای داشتن موهای زیبا مـواد حاوی اسیدهای چرب ضروری که خصوصا در روغن کانولا، ماهی و سویـا دیده می شود  .
و
جود اسید چرب امگا3 در مواد غذایی به دلیل خاصیت ضد التهابی می تواند نقش موثری در سلامت مو داشته باشد.
کمبود 
آهن خصوصا در خانمهای سنین باروری به دلیل ایجاد کم خونی می توانـد تعداد گلبول قرمز خون را کم کرده و باعث ریزش مو شود. این کمبود می تواند بـسیار جزیی باشد ولی خصوصا در خانمها نقش مهمی در ریزش مو ایفا می کند. بنابراین اضافه کــردن مـواد غذایی غنی از آهـن از جمله کلم بروکلی یا مخمر آب جو می تواند بعضی از انواع ریزش مو را به وضعیــت نــرمال بـازگرداند .

Click here to enlarge


ادامه مطلب

  قـدر استـاد نکو دانستن 

حیف که استاد به من یاد نـداد!...

 

اگر کسی بتواند معلم خوبی باشد ،خیانت کرده است اگر به کار خوب دیگری بپردازد . چرا که معلمی مقام پیغمبری و تعلیم مقام خدایی است.

(شادروان دکتر علی شریعتی)

نایت اسکین

[ 12 / 2 / 1391برچسب:محصولات اوریفلیم, فروش ویژه, روز معلم,مشهد ,,,, ] [ ] [ یـــاس ]

 

متخصصان پوست و مـو معتـقدند:

     برای سالـم نگه داشتن مـــوهای سر ، نیازی به تعویض مکرر شامپو نیست؛ زیرا این کار به سلامت مـــــــو ، کمکی که نمی کند هیچ بلکه به ریشه های مو آسیب می رساند . افرادی که از شامپـوهای خود راضی هستنـد نیـازی به تعـویض آن ندارند و می توانند مصرف شامپــوی خود را ادامه دهند. 

لطفاً به ادامه ی مطلب بروید

نایت اسکین


ادامه مطلب

 an image

   ریــزش مـو علت های گوناگونی دارد و معمولاً به خاطر وجود هورمون هایی است که در خون وجود دارد.

   متخصـصان پوست و مو معتقدند:انواع ریزش مو شامل آلوکسی آراتا که به علت اختلالاتی است که در خون وجود دارد و درمان آن از طریق تزریق کورتون های موضـعی اسـت.

   وجود قارچ ها در سطح پوست، اختلالات عروقی است یعنی یک ناحیه از پوست براثر سوختگی یا کنده شدن از بین می رود و خون رسانی به آن ناحیه قطع می شود، استفاده مداوم از سشوار و اتـو کشیدن موجـب شل شدن پایه مو و چند شاخه شدن قسمت انتهای مو می شود.

نایت اسکین


ادامه مطلب

  

       پـس از شستشوی دست و صـورت با محلول شستشوی مناسب پوستمان ، برای ماساژ صورت می توان از روغن های مخصوص استفاده کـرد و یا از کرم های مرطوب کننده ی گیاهی (که اوریفلیم آن را با رایحه های دلخواه به شما هـــدیه می دهد) به گونـه ای که  کف دست های خود را به روغن آغشته کرده و به آرامی به صورت خود بمالید. ( البته به جز ماساژ چشم ها )
                                  یـادآوری : جهت کــلی ماساژهای صورت می بایست مطابق ادامه ی مطلب است : 


نایت اسکین


ادامه مطلب

       دهخدا در لغت نامه  اش در تعریف ماساژ چنین آورده : واژه ای ست فرانسوی به معنی مالش و یکی از وسایل آرام کردن درد به شمار می رود و ماساژ دادن  به مالش دادن عضوی با دست یا با وسائل طبـــی ، برای تولید آرامش و رفع کوفتگی و خستگی گفته می شود . ماساژ درمانی با بهبود جریان خون و جریان لنف و مهم‌تر از آن با ایجاد آرامش در عضلات صورت و روان فرد می‌تواند به عنوان یک اقدام مکمل در کنار توصیه‌های پزشکان متخصص، کارایی داشته باشد ولی نباید فرد انتظار معجزه از آن داشته باشد .  موارد زیر از فواید ماساژ صورت محسوب می شود:

۱) بهبود حالت عـضلات و پوست صورت(آن را نرم تر و با قوام تر می کند)
۲) ریلکس شدن عضلات صـورت و چشم ها
۳) تسکین سر درد ها و دردهای ناحیه صورت
۴) کاهش چین وچروک ریز و کم عمق پوست صورت
۵) تحریک جریان خون و تحریک نقاط خاص روی صورت
۶) کاهش استرس و تنش و اضطراب و ریلکس شدن بدن از نظر فیزیکی و روانی

  نکته های مهم در ماساژ صورت :
پیش از ماساژ صورت، دست های خود را با آب و صابون کاملاً بشویید.
پیش از ماساژ،آرایش صورت خود رابامحلول های شستشو (ترجیحاً گیاهی) کاملاً پاک کنید.
چنانچه پوست صورت شما دچار آکنه، جوش و یا زخم  و التهاب است از ماساژ دادن صورت خودداری کنید.

در صورت استفاده کردن از لنز تماسی چشم ، پیش از ماساژ،  باید لنز را بیرون آورد.

یـادآوری : ماساژ پوست در صورت رعایت نکردن موارد یاد شده می‌تواند به تشدید مشکلات و عوارض پوستی بیانجامد.

http://banibeauty.com//پایگاه اینترنتی ماساژ درمانی // سایت پارسی طب//لغت نامه ی دهخدا و...

نایت اسکین

       بهار که از راه می رسد، بعضی ها اشک می ریزند؛ البته نه اشک خوشحالی یا غم بلکه اشک ناشی از آلرژی فصلی! همین موضوع باعث می شود خیلی افراد در این فصل دچار حالتی شبیه سرماخوردگی شوند….

   برای یک خانم مبتلا به آلرژی که شبیه افراد سرماخورده است، حفظ زیبایی کمی سخت است. آبریزش بینی، خشکی دهان، آبریزش و سوزش چشم ها، بی حوصلگی و کلافگی ناشی از این حالت و… با این حال اگر قرار کاری یا مهمانی ای در پیش دارید و دوست ندارید در آن سرماخورده و بی حال به نظر برسید، رعایت این نکته ها به حفظ زیبایی شما کمک می کند...
نایت اسکین

ادامه مطلب
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

با پوسـت خود، مهربــــان باشیم...
امکانات وب